Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

"Τα e-books ποτέ δεν θα καταφέρουν να αντικαταστήσουν το παραδοσιακό βιβλίο.

...Είναι σχετικά αδύνατο να στηρίξεις ένα κουτσό τραπέζι με e-book".

Και όπως ανέφεραν και φίλοι στη σελίδα μας στο facebook είναι επίσης αδύνατο να σκοτώσεις μια κατσαρίδα με e-book ή να το βάλεις πίσω απ' την πόρτα για να μην χτυπάει το πόμολο στον τοίχο.

Σε άλλα νέα, το in.gr παρουσίασε και τα δύο βιβλία μας και από τα σχόλια εκεί παραθέτουμε όσα έγραψε η φίλη Χριστίνα για το 1.000.000 στιγμές:

“Δεν μπορώ να πω με σιγουριά πως οι στιγμές του βιβλίου ήταν 1.000.000, μπορώ όμως να πω πως σίγουρα μου δημιουργήθηκαν 1.000.000 εικόνες και συναισθήματα από τον κόσμο αυτών των 6 ατόμων που νομίζω κατά βάθος κάπου τους εντόπισα μέσα στην δική μου παρέα. Θα μπορούσα να περιγράψω το βιβλίο σαν ένα φοιτητικό ημερολόγιο που έχει αποτυπωθεί με αρκετό χιούμορ, ευαισθησία ,συγκίνηση καθώς και αρκετά ευανάγνωστο.Ακόμη μου κέντρισε το ενδιαφέρον η γρήγορη εναλλαγή συναισθημάτων και το πόσο έντονα κατάφερνα να νιώσω εγώ μέσα από αυτά και να παραλληλίσω τη ζωή αυτών των ατόμων με τη δική μου φοιτητική ζωή. Νομίζω αξίζει λίγο απ τον χρόνο σας η ανάγνωσή του, αν είστε φοιτητής θα το λατρέψετε, αν είστε λίγο μεγαλύτερος θα αναπολήσετε κι αν είστε αρκετά μεγαλύτερος θα καταλάβετε λίγο καλύτερα τα παιδιά σας. Ένα μπράβο από μένα για την καλή δουλειά στον συγγραφέα Μιχάλη Φουντουκλή καθώς και στον εκδότη Γιάννη Πλιώτα για να συνεχίσουν την καλή δημιουργική δουλειά.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου